Tuesday, December 13, 2016

TUHAN

tuhan pencemburu tidak aku sembah
tuhan yang penuh angkara murka tidak aku sembah
tuhan penuntut taat dan patuh tidak aku sembah
tuhan yang meminta amal tidak aku sembah

aku MENYEMBAH TUHANku yang MAHA ESA
aku BERSUJUD kepada TUHANku yang MAHA KUASA
aku BERSIMPUH kepada TUHANku yang MAHA PENGASIH
aku BERSERAH kepada TUHANku yang MAHA PEMURAH

TUHANku yang sangat amat kaya tidak menuntut amal
TUHANku yang sangat amat kaya tidak meminta persembahan
TUHANku yang sangat amat kaya yang memberi aku rezeki
TUHANku yang sangat amat kaya yang memberi kelimpahan

TUHAN pencipta alam semesta yang aku sembah
aku besyukur kepada alam semesta yang di CIPTAKAN NYA
TUHAN yang MAHA LUHUNG tempat aku bersujud
aku berterimakasih atas nafas hidup yang telah di beri

No comments:

Post a Comment